duminică, 11 ianuarie 2009

Empty your head.

vad cum danseaza literele prin fata mea, luandu-se impreuna la formare de cuvinte si pe mine ma lasa in urma sa privesc la ele cum dispar incet incet. ferestre si litere pe un fundal alb si albastru cu usoare nuate de melancolie. un albastru pal ce ma urmeareste si unul inchis ce imi taie mereu calea. rosu care se ia de mine si nu vrea sa ma lase.. si galbenul care pare sa se lipeasca de nu il poti scoate, violetul intineaza tot... si eu.. doar stau si nu comentez. lumina lunii imi bate direct in ochi.. vrand parca sa-mi scaneze retina cu ale mele celule spre a le da un semn.. ca doamne.. exista. potentiale de actiune ce se propaga si tu.. care pur si simplu citesti nu faci decat sa piezi efectiv mediatorul chimic pe sinapse lipsite de orice sens.
foile parca zboara, duse de vant spre alte meleaguri si.... gandurile nici n-ai ideea cu ce viteza au plecat ca aici m-au lasat.. singura....de ce...pai.. doar sa indur un vid. neagra seara raspandeste fibre spre a ma cuprinde si nimic nu ma lasa sa inspir. un negru gaz invaluie bronhiolele si usor usor sunt integrate in circulatia tulmutoasa spre a ajunge la inima.. si uite asa.. zi de zi .. ma otravesc cu idei prefabricate spre a-mi tine companie. ecourile vocilor in mine rasuna si nimic nu pare sa ma incante ca doar stau cu ochii si privesc in soare. imaginea neagra pe care special am creat-o e doar ceva ce sa ma ajute sa dorm cat tu privesti zgarieturile dintr-un perete parasit si pamantul continua sa se invarta in jurul unei stele parca abramdubit de mare ei lumina. sunt hipnotizati toti.. si.. eu baricadata in spatele unor ziduri.. catarata pe un scaun stau si ma uit cum o piatra se rostogoleste spre valea adanca. si uite si casute in departare si... lumina puternica ce din spate vine sa ma impinga.... "empty your head". all black. no connection.

si melodia in casti...
What I want from you is empty your head
They say be true, don't stay in your bed
We do what we need to be free
And it leans on me like a rootless tree

What I want from us is empty our minds
We fake the thoughts, and fracture the times
We go blind when we've needed to see
And this leans on me, like a rootless...

Fuck you, fuck you, fuck you
And all we've been through
I said leave it, leave it, leave it
There's nothing in you
And did you hate me, hate me, hate me, hate me so good
That you just let me out, let me out, let me out
Of this hell when you're around

Niciun comentariu: