luni, 20 aprilie 2009

far beyond reality

eu stiam ca acesta e un ceas, stiam si cum se numea obiectul ciudat cu apa. era o vaza si 4 flori ciudate impreunate intr-o tulpina subtire. cateva petale frumos colorate si un miros imbietor. 
stiam si cum stateam chinuita intr-un scaun . da. era un scaun si  pe genunchi cu coatele ma sprijineam. 
stiam deci majoritatea lucrurilor materiale ce ma inconjuuram. erau parte a existentei mele si totusi erau... neinsufletite.
stiam de asemenea cum nu eram in stare sa-mi dau seama si sa-mi descriu exact o stare.
stiam... ca uneori nu suntem decat o adunatura, o amestecatura de stari definite si nedefinite deci ceva de neinteles.
stiam... cred ca stiam, da.. azi dim si ieri a crapat pamantul. nu stiam in schimb ca azi avea sa ploua sa spele toate pacatele. era pastele si nimic nu s-a schimbat. 
niciodata nu mi-a placut si singurul sentiment ce-l leg inca din copilarie e macelaria. 
stiam.. ca nu stiu absolut nimic. 

eram sigura ca totusi nu va fi primul paste obisnuit :)

Niciun comentariu: