sâmbătă, 24 martie 2012

wrong and right at the same time.

And I wanna leave
And I wanna stay
And I'm so confused
So hard to choose between the pleasure and the pain
And I know it's wrong
And I know it's right
And even if I tried to win the fight
My heart would overrule my mind
And I'm not strong enough to stay away
Apocaplyptica- not strong enough


Prima zona neuronala:
*Revendicarea suprafetelor mele neuronale cu sinapsele lor specifice, pentru a imi determina starea, imi compromite o portiune mare din energia mea vitala. Nehotararea, incapacitatea de a imi identifica originea starii determina o alterare al echilibrului fin in care ma aflam.

Alta zona neuronala:
*Se poate observa pe peretele alb ce se astepta sa fie scris, ca am adaugat, in loc de miile cuvinte aruncate cu un rost, un tablou. Are niste culori vii interesante, mult albastru, negru, gri, pare rece la prima vedere, daca incerci sa il atingi vopseaua se comporta ca si cand ar taia si de aceea clar nu iti spun sa pui mana. Sangele ce ar cadea pe el, s-ar dizolva usor si ar ramane o pata mica, iar pe degetul tau o cicatrice pe care nu ai putea sa o ascunzi vreodata. Oricat m-as uita la el, nu ii pot atribui o stare, fiindca si lumina il schimba. Inca nu mi-l pot incadra in peisaj, desi simt ca deocamdata nu ii trebuie alt perete. Poate lumina e de vina, poate trebuie el intors si din totdeuna m-am uitat la el stramb. Il pot lua si ca atare dar nu ma pot abtine sa nu il intorc pe toate partile, enervandu-ma ca nu ii pot decela originea si viziunea.
Incapacitatea mea de a il accepta asa cum este imi contribuie si la starea mea de nervozitate legata de faptul ca nu il pot clasifica. Recunosc, mi-am intarit acest defect, intr-o incapatanare oarba de a ma inconjura cu lucruri stabile, ce pot fi categorisite usor.
Motivul pentru care ii acord atata atentie este unul simplu, e ceva, acel ceva nedescoperit ce ma hipnotizeaza si nu ma pot aduna, nu imi gasesc claritatea, vibratiile percepute ma arunca intr-o frecventa dubioasa, unde nu am localizat linistea si implicit consum energie incercand sa ma echilibrez. Nici nu iti poti imagina oboseala ce ma cuprinde dupa un astfel de episod de chin. Chinul declansat de incapacitatea mea.


And I wanna leave
And I wanna stay
And I'm so confused
So hard to choose between the pleasure and the pain
And I know it's wrong
And I know it's right
And even if I tried to win the fight
My heart would overrule my mind
And I'm not strong enough to stay away

Niciun comentariu: