luni, 24 noiembrie 2008

24 noiembrie. inundatia.

cica e azi, astazi o zi friguroasa de 24 noiembrie , o zi de luni cu un chiul la fizik si ziua in care mi-am gasit bocancii :D da... ce mod de a carcteriza o zi. total patetic. ok
sa o luam de la capat....
nu era o zi. este vorba de o clipa, de acest prezent. de un prezent ce nu are legatura cu un trecut si nici cu un viitor. nu se poate spune asa. se poate spune in schimb ca reprezinta totul un trecut un prezent si viitor. nu a fost ci este si nici nu va fi. totul fiind esenta si adevar.

stii.... eu chiar urasc cuvintele. sunt ca o limitare a ceea ce este . nu poti eplica nimic in cuvinte ca adevarata ei natura. intotdeuna conteaza lucrurile care nu se pot explica in cuvinte.

a stii sa zambesti inseamna ceva. a stii sa traietsi intr-o pace perfecta e iar ceva special. nu stiu daca exista un a invata sa traiesti, nu stiu daca e bine sa fii prea omenesc, nu stiu exact daca e bine sa ai un scop. de asemenea imi este iar greu sa cred lumea in care traiesti e alcatuita numai din a fi ceva rau, a distruge, a elimina.... eu chiar vreau sa imi pastrez nucleu meu galben ce ma numesc eu si care are anumite aspiratii. are ceva scopuri, din pacate abia si le indeplineste
si alea cu greu.
de curiozitate oare merita intreprins un adevarat razboi? dap cea mai buna metoda de a te pazi e sa ataci. dar totusi.. nu stiu de ce tind sa nu fac asta. nu mi se pare normal sa fac o coliziune cu ceea ce ar putea iesi un dezastru. de ce sa arunci valul de sageti otravitoare asupra unor lucruri care se pot clarifica si altfel. si dap. ma distrug punand vointa altora inainte si binele altora tot inaintea mea. conteaza. si asa nu sunt decat ceva trecator. ceva ce supravietuieste astazi.. dar maine nu mai stiu. si daca ar duce cineva lipsa, acea ar fi la fel de trecatoare. totul trece remember..?

da si acum.. unde e timpul ce nu exista? unde e prezentul continuu... ?

dap. sunt mult mai ok cu ideea ca apa este mai puternica decat stanca reusind sa se infiltreze.
stii ceea ce e greu. sa accept asa cum sunt. sa ma accepte asa cum sunt si ei.

mamaliga si ..... malai. si mamaliga are nevoie de apa... si de caldura :)
so here we are. ce mai ziceai? dap stiu ideile sau expunerea suna nebuneste. nu conteaza
"stai si asculta fluviul" vei intelege.

cum ma simt. fluviu. :) de toate si absolut nimic. astazi sunt un amalgam de sentimente. duap cum spuneam.... nu conteaza cuvintele. limiteaza totul. intelegi totul daca asculti. asculta cursul raului care izvoreste din tine.

Niciun comentariu: