joi, 19 februarie 2009

cerneala.

O foaie goala si nimic mai mult..
Incepe usor, usor sa se intineze o stare, sa o acapareze, sa o innegreasca, facand-o speciala, intinata, apartinand oricarui teanc de foi deja folosite . Si ea, este.... o parte din intregul teanc ca si mine. Apartin unui intreg colectiv. E pacat sa vezi cum fiecare se intineaza reciproc, se scriu, se rescriu, se sterg, se rup.. si se arunca intr-un final la gunoi. Cine isi mai aminteste de hartia aruncata la cos, in cazul in care ai aruncat-o din greseala si continea ceva foarte important? Oare cum ti-a scapat acest fapt printre degete ....nu-mi dau seama, din acelasi vag motiv nu-mi dau seama cum te pot intina cu o cerneala neagra... al tau tricoul alb pe care azi il purtai. 
Lacrimi de cerneala neagra se scurg usor pe obraji palizi... si parul ud ... ce usor iti mangaie fata.
Stiai... chiar...stiai tu ca totul este asa de simplu si totusi pare atat de complicat.
Stiai ca in fiecare secunda parca se scurge si ultima picatura de energie care mai tinea fraul mascii mele... Azi... azi observ ca toata a fost consumata. Ma intreb cum o sa reusesc sa mai prind franghiile sa-mi etajez acel zambet fals, totul e asa de bine, si e totul in regula, sub control. Eh, din pacate, azi nu se mai poate asa, pamantul mi-a fugit de sub picioare ca si ultimul sprijun de care constiinta mea s-a atarnat atat.... S-a rupt si el saracu, chinuit de greutatea enorma pe capul sau. Erau si acele principii da. Drace, cine le mai gaseste acum cand ploaia a spalat totul.. si acuarela de pe fata mea si zambetul fin, si orice urma de princiupiu sau pilon. 
Si ce vei face fara piloni, sunt ca si protossul ce nu-si poate construi nimic decat sub influenta energiei data de ei. Am ramas fara. Totul s-a sistat. 
Say hello to... greva ce a pus mana pe mintea mea. O ratiune inchisa, cu pitici mici verzi ce urla si tipa ca nu mai vor sa faca nimic, au un program prea incarcat si salariu prost. Si eu care credeam ca sunt gazda buna. Da se pare ca nici ei nu mai stau. Daca raman si fara pitici in cap.. o sa fiu nula. Cu ce sa ma mai deosebesc de ceilalti? Prin faptul ca nu mai am pitici... as fi cam stearsa.. putin, poate, prea greu de observat intr-un peisaj atat de colorat. As fi o non culoare .

Imi cer scuze. halal de zi de 10 . O ora si putin. trei vorbe si nimic mai mult. O strangere de mana si of... regrete. Macar am sansa sa mi le exprim. 

Say hello to the monster .. E exact dupa colt, ma asteapta. Credeam ca il pot usui. Totul imi este impotriva. 

poc. drop dead. blanck. black.

RiP. 

Niciun comentariu: