joi, 8 august 2013

silence?

Ritmul in care eu ascultam melodia on and on parea unul propice si chiar credeam ca nimerisem totul in acea zi minunata, inclusiv frecventa radio. Credeam cu mare incredere ca suntem pe aceasi unda si totul curge de la sine.
Zgomote exterioare care bruiau, sincer nu ma interesau, pt mine, melodia continua si totul parea sa aiba sens.
Altii observau discrepanta intre frecventele nostre si ziceau ca vorbim parca fiecare intr-o alta limba, dar daca noi ne intelegem, totul e in regula.
Dar nu e, frecventa e cu totul alta si de azi ma apuc sa o caut. "ia-o prin incercari...", si poate cu putina atentie o sa o si gasesc. Trebuie sa imi gasesc butonul de reset la frecventa mea radio, ca sa vedem unde gasim melodia pe care amandoi o toleram si in timp sa o si iubim. Nu trebuie sa fie dragoste la prima vedere, sa fie ascultata obsesiv, dar mi-ar placea sa stiu ca acolo, undeva, departe, exista o baza comuna. O decizie, poate chiar prima luata instinctiv impreuna.

Dar nu stiu daca e de cautat doar dintr-o parte. Poate frecventa ta, e mai greu de gasit si e foarte bruiata. Poate o sa am nevoie de instrumente si mai sensibile ca sa o detectez.
Sau poate o sa las totul in liniste.

Sau poate, va trebui sa ma apuc si de muzica. Damn, please get out of my head.
O sa fac o incercare oricum, dupa daca nu, well, poate ar trebui sa ma mut putin timp afara.

Niciun comentariu: