luni, 23 aprilie 2012

Am surzit intentionat.

A fost o zi in care mi-am propus sa nu mai aud nimic, sa imi blochez receptorii auditivi, sa imi mint fibrele nervoase sa declanseze doar invaluiri ale imaginatiei, in nici un caz realitatea si adevarul. A fost chiar amuzant sa imi redirectionez semnalele adevarate catre puncte moarte si sa le inlocuiesc cu franturi ale unor idei ce imi convin mai mult.
Am adunat chiar destula energie colorata cat sa imi vopsesc ideile negre si le-am facut rosii. Aratau mult mai bine acum cu noua fata roscata. Le-am adaugat si ceva albastru, ca doar nu se poate fara putina libertate infinita si putin verde sa ii dea o tenta optimista. Galbenul l-am lasat in cutie, ca nu imi place.
Peste griul care mi-a fost turnat in cap, am ales sa il spal, si apoi balta de pe jos nici nu m-am gandit sa o sterg ca sigur nu voi reusi sa scap de ea, asa ca, uite cu un zambet larg, am tras perdeaua si m-am intors cu spatele. Crezi ca mai exista ceva din el? Azi nu. Maine da.
A fost o zi in care mi-am permis multe. A fost o zi in care m-am jucat cu fire de realitate.

Am fost surda intentionat.
De acum mi-am propus sa nu mai filtrez si sa retin decat ceea ce e strict sigur si important.

A dracu stabilitate!

Niciun comentariu: