marți, 24 aprilie 2012

Mind control

Cutremur de un grad destul de inalt a zguduit intreaga lume a mici mele insule. Pe langa asta, craterul imens a inceput sa ruineze stalpi, sa sparga zidurile bine cladite si totul e in ruina. Se asteptau la una ca asta, dupa toate micile cutremure care apareau asa frecvent in ultima perioada.
Si bineinteles, furtuni intregi de nisip s-au iscat, s-au acoperit suprafete intregi, inainte case mult iubite si acum parasite.Imi lasam urmele pe strada. Aveam nisip si in ochi, praful fin se ridica in aer, usor, usor doar pasind.
Oricat de mult praf ar fi, m-am decis sa il arunc pe jos, sa eliberez mica suprafata, sa ii arunc vreo 3 priviri sa imi dau seama daca se poate reface.
If not, oh well, o sa raman eu acoperita cu praf si locul in ruina.

Niciun comentariu: